پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226976
ليورپول به دنبال بمب ايراني
تاریخ انتشار : 1395/08/19 10:53:40
نمایش : 1366
ليورپول به دنبال انتقال ملي پوش ايراني باشگاه روستوف در ماه ژانويه به آنفيلد است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، گاردين خبر داد که باشگاه ليورپول سردار آزمون را تحت نظر گرفته است.

 

بر اساس اعلام اين سايت، با توجه به مصدوميت دني اينس و اينکه او فصل را به علت عمل جراحي از دست داده، و حضور ساديو مانه در جام ملت هاي آفريقا، يورگن کلوپ بر تقويت تيمش به ويژه در خط آتش در ماه ژانويه تمرکز کرده است.

 

گاردين نوشته که سردار آزمون مورد توجه بسياري از تيم هاي ليگ برتر از جمله استوک سيتي و اورتون هم قرار دارد و بعد از انتقال بحث برانگيز از روبين کازان به روستوف، عملکرد تاثيرگذاري را از خود ارائه داده است.

 

در همين حال باشگاه ليورپول با حضور مايکل ادواردز به عنوان مدير دپارتمان جذب بازيکنان، عملکرد سردار 21 ساله را در فصل جاري زير نظر گرفته و قصد دارد در فصل نقل و انتقالات زمستاني، پيشنهادي مبني بر به خدمت گرفتن او ارائه بدهد.

 

آزمون روند گلزني خود را به فصل جاري ليگ قهرمانان اروپا انتقال داده و نقش موثري در صعود روستوف به مرحله گروهي ليگ قهرمانان ايفا کرد. او با گلزني در برابر اندرلخت و آژاکس، از ارکان صعود روستوف به مرحله گروهي لقب گرفت.

 

مهاجم تيم ملي ايران اين روند را با گلزني در برابر اتلتيکومادريد در مرحله گروهي ليگ قهرمانان نيز ادامه داده است.

 

آزمون در فوريه 2015 از روبين کازان به شکل قرضي به روستوف ملحق شد و در تابستان به رغم ادعاي روبين کازان، با نظر دادگاه قرارداد خود با باشگاه جديد را دائمي کرد.

منبع:کاپ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html